vrijdag 11 maart 2011

Het beste nieuws is gedeeld nieuws?

LinkedIn heeft gisteren hun plannen voor de toekomst gepresenteerd. In een introductiepraatje legde Jeff Weiner, CEO van LinkedIn, uit dat de product visie van LinkedIn maar om een ding draait: ‘changing the way people work.’

LinkedIn hanteert daarbij drie doelstellingen:
1. De belangrijkste professional profielen site van de wereld.
2. De belangrijkste bron zijn voor zakelijke inzichten
3. Overal beschikbaar zijn waar professionals aan het werk zijn, mobile of op de werkplek.

Vervolgens werden de applicaties besproken die we al kennen zoals Inmaps en LinkedIn Signal. Maar het grote nieuws is LinkedIn Today. Linkedin Today is nu live: http://www.linkedin.com/today/

LinkedIn Today
Linked Today is gelanceerd in een bèta versie. LinkedIn Today laat zien wat jouw netwerk aan nieuws belangrijk vindt. Daar is een verschil tussen de mensen die je als eerstelijns contacten hebt, maar ook mensen die in hetzelfde vakgebied zitten. Er zijn totaal 22 vakgebieden, industries genoemd door LinkedIn, waarbinnen je het belangrijkste nieuws kunt zien. Zie bijvoorbeeld dit voorbeeld van Online Media.

Lees het hele artikel op Marketingsfacts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten