maandag 19 januari 2009

Tundun's tips 1

  • Uitleg op beeld
    Weet je niet meer hoe iets werkt, of ben je de handleiding kwijt. Of is de handleiding van zo'n slechte (vertaal)kwaliteit dat je er nog niets mee opschiet? Kijk dan eens op howtocast. Typ een trefwoord in en een filmpje wijst je de weg, van hoe strik ik mijn stropdas tot hoe los ik mijn problemen met mijn auto op, etcetera.
  • Goedkoop foto's bewerken
    Vind je Photoshop te ingewikkeld, maar wil je een foto op simpele wijze bewerken, bijv. rode ogen verwijderen, formaat aanpassen, dan is Picnik dé oplossing. Gratis en geen download nodig, je past de foto gewoon aan in je webbrowser.
  • Je eigen radiostation
    Met last.fm kun je gratis luisteren naar de muziek van jouw keuze. Je kunt dit doen door te luisteren naar bestaande radiostations, of door je eigen radiostation samen te stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten