Tundun Communicatie & PR vertelt over recente communicatie ontwikkelingen, geeft handige tips en is benieuwd naar jouw mening.
dinsdag 4 december 2012
Onderzoek: De nieuwe realiteit van interne communicatie
Ja. Dat is overwegend het antwoord op de centrale vraag van het
kwalitatieve onderzoek dat Fleishman-Hillard in mei 2012 is gestart:
heeft de financiële crisis impact gehad op de rol, betekenis en het
belang van interne communicatie? Ja is ook het antwoord op de vraag of
de noodzaak en behoefte om anders en beter - concreter, gerichter,
transparanter - te communiceren in de afgelopen jaren zijn toegenomen.
En ja is de veelgehoorde reactie wanneer we nagaan of in moeilijke
marktomstandigheden de taken en verantwoordelijkheden van de
communicatieprofessional zijn veranderd, het vak een meer strategisch,
wezenlijk karakter heeft gekregen en de roep om meer doordacht, duidend
en duidelijk communicatieadvies luider is geworden. Lees meer.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Interessant onderzoek! Bedankt voor het delen.
BeantwoordenVerwijderenGroet,
Elize