DDMA heeft de tweede editie (2011) van het Trendonderzoek Dialoogmedia, het periodieke onderzoek naar de kanaalvoorkeuren van de Nederlandse consument uitgebracht.
Het onderzoek laat een opmars van de ‘nieuwe media’ zien. Organisaties zetten steeds vaker social media in om de consument te benaderen. En de consument maakt steeds meer gebruik van mobiel internet in de dialoog met een organisatie. Toch blijven de ‘traditionele media’ ijzersterk overeind. E-mail, post en de telefoon blijven belangrijke kanalen in de dialoog tussen de consument en de organisatie. Email is met 33% het meest populair onder de respondenten. Lees meer.
Het onderzoek laat een opmars van de ‘nieuwe media’ zien. Organisaties zetten steeds vaker social media in om de consument te benaderen. En de consument maakt steeds meer gebruik van mobiel internet in de dialoog met een organisatie. Toch blijven de ‘traditionele media’ ijzersterk overeind. E-mail, post en de telefoon blijven belangrijke kanalen in de dialoog tussen de consument en de organisatie. Email is met 33% het meest populair onder de respondenten. Lees meer.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten