zondag 21 februari 2010

Fout is in!

Na de populaire rode Dirk boodschappentas is nu weer een 'fout' merk helemaal hot! Heb jij al zo'n gele hipster - moderne benaming voor een onderbroek - bemachtigd, nou dan zit je gebakken! Zeeman, de vroeger o zo foute winkel met degelijk ondergoed voor een leuke prijs wilde haar nieuwe website onder de aandacht brengen. Zij bedacht een ludieke campagne met billboard waarop een vlotte jongen in gele boxer met fraaie dames in slechts een gele hipster reclame maken voor Zeeman. Je kunt deze 'gratis' bemachtigen door naar de Zeeman website te gaan en er een aan te vragen. Gratis staat tussen haakjes, want je betaalt wel 4 euro verzendkosten, maar goed gratis klinkt toch leuker enne 4 euro voor een onderbroek is niet duur. Enne mocht je nu meteen naar zeeman.nl willen gaan, dan moeten we je teleurstellen. Zeeman was namelijk in slechts vier dagen door haar voorraad van 8.000 heen. Er schijnt wel een nieuwe voorraad onderweg te zijn.

Een goedkope, maar zeer effectieve campagne, want het imago van Zeeman is met de inzet van 32.000 euro plus de kosten van de billboards en abri's in zeer korte tijd enorm verbeterd. Chapeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten